naar de inhoud gaan
U bent hier:  Start > Praktijkinfo

Praktijkinfo

Belangrijke informatie...

de apotheken van Naaldwijk en Honselersdijk
de apotheken van Naaldwijk en Honselersdijk
 De apotheken van Naaldwijk en Honselersdijk staan hier vermeld met adressen en openingstijden
Vervolg lezen
Bestand
praktijk informatiefolder
praktijk informatiefolder
 Deze folder geeft u belangrijke informatie over onze huisartsenpraktijk. Bereikbaarheid, openingstijden, waarneemregeling en vele andere praktische informatie heeft u hier op een rij. Druk de folder af en bewaar deze bij de telefoon, zodat u snel de juiste gegevens bij de hand hebt, als u ze direct nodig heeft.
Vervolg lezen
Bestand
klachtenprocedure 2017
klachtenprocedure 2017
 Heeft u een klacht over onze praktijk? We doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen en om de zorg zo goed mogelijk aan te bieden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze hulp. Het liefst willen we uw mogelijke vragen beantwoorden voordat het een klacht wordt, zodat we u optimaal kunnen behandelen. We willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat we dit met u kunnen bespreken, uw probleem proberen op te lossen en we ervan kunnen leren om de zorg te verbeteren. U kunt uw klacht bespreken op het spreekuur met degene over wie de klacht gaat. Of u kunt het klachtenformulier invullen en bij ons inleveren. Het klachtenformulier kunt u downloaden of het ophalen bij onze praktijk. We nemen daarna contact met u op. We streven ernaar om uw klacht zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 1 maand in behandeling te nemen en af te ronden. Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt deze klachtenfunctionaris bereiken op telefoonnummer 088 0229191 Als u er met uw huisarts én met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden die u kunt opvragen bij uw huisartsen of zoeken op www.skge.nl.
Vervolg lezen
Bestand
Reizigersadviesformulier
Reizigersadviesformulier
 (Houd u rekening met de kosten die aan dit reisadvies gebonden zijn). Voordat u een verre reis maakt doet u er verstandig aan bij ons te informeren of u vaccinaties, medicijnen of andere medische zaken nodig heeft voor uw reis. Print dit formulier, vul het nauwkeurig in, neem uw vaccinatieboekjes mee indien u dit heeft en maak een afspraak bij onze praktijkondersteuner voor een advies op maat.
Vervolg lezen
Bestand
wel/niet reanimatieverklaring
wel/niet reanimatieverklaring
Meer informatie over 'wel of niet reanimeren' staat in het Pdf-bestand dat u kunt downloaden. U kunt de wilsverklaring meenemen naar het spreekuur.
Vervolg lezen
Bestand

Over ons

-


Diensten en spoedgevallen

Hier kunt u lezen waar u terechtkunt voor dringende medische hulp als onze praktijk gesloten is.

 

Meer informatie over spoedgevallen


Medisch Handboek

Het Merck Manual Medisch Handboek bevat uitleg over vele medische aandoeningen en is geschreven in begrijpelijke alledaagse taal.
Medisch Handboek
Merck Manual Home Edition


Herhalingsrecepten

Door het invullen van een eenvoudig formulier kunt u een verzoek voor herhalingsrecepten naar uw arts sturen


Herhalingsrecepten
Verzoek om herhalingsrecept


Deze site vervangt geen medische consultatie